miercuri, 29 ianuarie 2014

Chestii plictisitoare si poate mai putin plictisitoare despre mine.

Nu va asteptati sa fiu cea mai serioasa persoana...

Sunt acel gen de persoana care ia la caterinca tot si nu ii pasa de ce spune lumea.
Am sa incep cu un "Buna!" ^^
Ma numesc Rucs, sunt din Constanta, imi place muzica Rock ... orice fel de Rock , de la Folk la Black Metal.

Cum ar fi : Adept , Advenged Sevenfold , Bless the Fall , Breaking Benjamin , Bullet For my Valentine , Daughtry . Death by April , Evanescence , Europe , Fit For Rivals ,Good Charlotte , Green Day ,Helloween ,Linkin Park , Maroon 5 , Mayday Parade , Metallica ,Never Shout Never ,Red Hot Chili Peppers ,Second Hand Serenade ,Sick Puppies, The Rasmus,Train , Marilyn Manson,Papa Roach,PowerWolf, Bring me The Horizont, A Day To Remember, Vita de Vie, Vama Veche, Pheoxin, Pasarea Colibrii, Celelalte Cuvinte, Disturbed, Rammstein,Queen, Rage Against The Machine,Nirvana, Motor Head, Musesi multi altii...[imi e lene] 

Sunt pasionata de muzica, fotografie si desen.Voi posta cateva din creatiile mele aici pentru a va cere parerea.
Imi place sa ma distrez, sunt sufletul petrecerii,trupa mea preferata e Nirvana, Kurt Cobain mi se pare cel mai genial vocalist .
 La capitolul chitaristi preferatul meu e Slash <3 , sunt semi-vegetariana,am o colectie destul de mare de parfumuri,imi iubesc camera, ma descrie in totalitate...
Dintre artistii romani cel mai mult o admir pe Ada Milea , iar formatia romaneasca preferata e Vita de Vie .
Sunt alergica la cola, praf...
Imi plac foarte mult pisicile...
Cant la chitara...
Iubesc Vama Veche <3
Cam atat despre mine , daca aveti intrebari ma gasiti pe pagina de facebook 
https://www.facebook.com/RucsMeow

Sper sa va placa blogul meu :) ^^ 


>:D< 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu